Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility הלא נורמלי הוא הנורמלי החדש
top of page

הלא נורמלי הוא הנורמלי החדש

לא חיסון לקורונה ולא עוד סטטיסטיקה, רק המלצה וכלים איך לחיות טוב כאן ועכשיו...

אם פעם יכולנו להסתכל סביב ולהעריך את המחר והעתיד לבוא, היום לא. מדהים שבעידן שופע בו יש הכל מהכול, דווקא ודאות אין. אף הנחת עבודה מבוססת מהעבר אינה נכונה, שום סטטיסטיקה כבר לא רלוונטית, רק אי וודאות מוחלטת. אם נביט אל העבר נזכר כשהיינו ילדים אמרו לנו לא לדבר עם זרים והיום, 30 שנה אחרי אנחנו משתמשים וסומכים על פלטפורמות מלאות אי וודאות המבוססות אינטראקציות עם זרים לגמרי לדוגמת Airbnb, Uber,Tinder וכו

אז מה קרה פתאום, מה השתנה ואיך מתמודדים עם אי וודאות?

אז אי הוודאות הוא פקטור ישן שתמיד היה ויהיה בחיינו ובחיי ילדנו, למעשה בכל החלטה שאדם מקבל מסתתרת אי הוודאות. למרות זאת, ישנם זמנים בחיינו האישיים והקולקטיביים בהם חוסר הוודאות גדול מבדרך כלל, יש האומרים שזהו הזמן, שהעולם עובר שיבוש, אם על ידי הטכנולוגיות שמשבשות אותנו והופכת אותנו חסרי אונים ופאסיביים היום יותר מתמיד, מגפת הקורונה ותסמיניה שמגבירים את אי הוודאות, ההתחממות הגלובלית ועוד אי אלו דברים גדולים ומשמעותיים המביאים אותנו בסופו של יום לחוסר וודאות מוחלטת, דבר שלעיתים קרובות מציף סימפטומטי חרדה, דיכאון, פחד, שיתוק ועוד.

תחושת האי וודאות קיימת וקשה בכל גיל ובכל מצב, את עצם היותה לא ניתן לשנות, אך את גישתנו לכך כן. אם נחליט לוותר על הצורך בוודאות, ונפתח במקומו את שרירי האינטואיציה, ומיומנויות ההסתגלות לסיטואציות, נחיה חיים מוצלחים.

איך עושים את זה ומאיפה מתחילים?

· ראשית היו מודעים למצבכם הנפשי, מודעות מעלה את רמת איכות הביצוע.

· וותרו על שיפוטיות וביקורת עצמית ולחילופין טפחו גמישות, גישה פתוחה, מקבלת וסומכת - אתם יודעים הכי טוב מה ואיך צריך לעשות.

· זהו ושנו מקורות סטרס, מה משפיע עליכם, מה מלחיץ אתכם ובעיקר מה גורם לכם לאי נוחות.

· גלו וחזקו את החוזקות שלכם. השתמשו במשאבים הייחודיים לכם, בהם תוכלו להיעזר דווקא בתקופה זו.


עדין לא יודעים איך ומאיפה להתחיל - אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את הדרך המתאימה לכם.

טיפולי ביופידבק בשילוב אימון קוגנטיבי התנהגותי הינו שילוב מנצח שמשנה חיים. אני מזמינה אתכם להיכנס לתהליך אפקטיבי וקצר מועד(10-14 מפגשים שבועיים) בו נלמד ואיך להוריד סטרס, לשפר ביצועים ולהחזיר את האיזון לחיים.

שלכם, ליז שמש מטפלת ביופידבק




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page